Умови для функціонування та розвитку 

  Закладу дошкільної освіти № 247 "Грибочок"


       На посадах педагогічних працівників працюють особи, фізичний і психічний стан яких дає змогу здійснювати педагогічну діяльність та які мають освітню кваліфікацію, що відповідає встановленим законодавством кваліфікаційним вимогам до відповідних посад педагогічних працівників .

        Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється у визначені строки не рідше одного разу на 5 років.

        Атестація кожного педагогічного працівника здійснюється у визначені законодавством строки, відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. 


Наявність вакантних посад - вихователь, помічник вихователя.


Правила поведінки здобувача освіти в закладах дошкільної освіти (ЗДО)

Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО базуються на законах України, наказах Міністерства освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування, Статуті закладу.

Здобувачі освіти в ЗДО, вихованці, повинні дотримуватись таких правил:

-Приходити вчасно в дитячий садок.

-Вітатися з усіма працівниками ЗДО.      

-У всьому слухатися вихователя.

- Бути доброзичливим у взаєминах з однолітками;

- Прагнути уникати конфліктів, налагоджувати стосунки, прагнути порозуміння; обходитися без докорів, образ; прагнути дотримуватись правил, не нав’язуючи власної думки;

- Хлопчикам поважати дівчаток, діяти чесно, відверто. Бути делікатним, тактовним, поступливим, ввічливим у ставленні до дівчаток, не соромитися запрошувати дівчаток до гри, запропонувати їм стілець, у потрібний момент надавати допомогу;

- Дівчаткам проявляти скромність, турботу до оточення, із вдячністю ставитися до допомоги та знаків уваги з боку хлопчиків;

- В іграх зважати на думку товаришів, обстоювати власну думку, дотримуватися правил гри;

- Піклуватися про молодших, допомагати їм, захищати слабших;

- Розмовляти спокійним, лагідним тоном, привітно, з усмішкою, дивлячись людині у вічі; не допускати випадків вживання грубих слів;

- Прощати та не тримати зла на рідних людей, своїх однолітків;

- Ставитися до дітей-сиріт, дітей з особливими потребами та тих, які потрапили в складні життєві обставини, з добротою і милосердям, намагатися їм допомагати;

- Узгоджувати свої інтереси, бажання, дії з іншими, поводитися толерантно, вміти порозумітися та не допускати конфліктів;

- Свідомо ставитися до життя, турбуватися про збереження здоров’я свого, рідних, друзів.

- Якщо щось болить, то обов’язково про це сказати вихователю.

- Берегти іграшки, майно та книги.

- На прогулянці не бруднити одяг.

- В групі голосно не кричати та не бігати.

- Не ходити в  вологому одязі.

- Не ображати дітей зі своєї групи.

- Слідкувати за станом свого одягу.

- Мати особисті носові хустинки.

- Дотримуватися вимог безпеки.

- Акуратно вішати одяг в свою шафку.


РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ

НА ТРАВЕНЬ 2021- 2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

        На виконання Закону України, Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), програм "Дитина в дошкільні роки", "Дитина", програми закладу дошкільної освіти та річного плану, з метою підвищення якості навчання та отримання даних про рівень розвитку дитини, виявлення знань, умінь, навичок вихованців тричі на рік проводиться моніторінгове дослідження за наступними освітніми напрямами:

               - «Особистість дитини»;

               - «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;

               - «Дитина в природному довкіллі»;

               - «Гра дитини»;

                - «Дитина в соціумі»;

                - «Мовлення дитини»; 

                - «Дитина в світі мистецтва».

            Для проведення моніторингу педагоги ЗДО використовують методичний посібник «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти». Результати моніторингового обстеження кожної дитини  фіксуються у відповідній таблиці. Моніторингове дослідження проводиться на основі наступних принципів: комплексний підхід, цілісний, системний аналіз. Перевірка знань дітей здійснюється у відповідності з вимогами: спокійна, сприятлива обстановка, у вільний час, з підгрупами дітей (3-4 особи) або окремо з кожною дитиною, ретельно продумана організація роботи на цей період, питання до дітей, дидактичний матеріал, спілкування з дітьми організовується так, що кожна дитина має можливість показати свої знання. 

             Моніторинг проводиться в три етапи:

І етап - початок навчального року (вересень)

ІІ етап - середина навчального року (січень)

ІІІ етап - кінець навчального року (травень)

           Під час комплексного оцінювання педагоги враховують три основні принципи: створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також фахівці дотримуються певного алгоритму:

-         Використання діагностичного інструментарію;

-         Використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини;

-         За результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).

       

        В дошкільному навчальному закладі  "Грибочок" у період з 01.09.2020 р.  по 14.09.2020 р.всі педагогічні працівники, залучені до освітнього процесу, проводили вхідний моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на початок 2020 - 2021 навчального року.

       Результати проведення моніторингового дослідження (вересень 2019 року):

-     освітній напрям «Особистість дитини»:  розділ «фізичний розвиток»: 58 % ;

                                                                                                                                 «ОБЖД»: 53 % ;

-   освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»: 52 % ;

-   освітній напрям  «Дитина в природному довкіллі»: 52 % ;

-   освітній напрям «Гра дитини»: 61 % ;

-   освітній напрям «Дитина в соціумі»: 54 % ;

-   освітній напрям«Мовлення дитини»: 48 % ;

-   освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»: 56 % .

                                                                                                       

    Рекомендовано: створення умов для розкриття вмінь вихованців, максимальна реалізація навичок дітей з урахуванням особливостей темпераменту. Вихователі груп отримали психологічні поради щодо особливостей спілкування з вихованцями, зацікавлення їх різними видами діяльності, вміння визначати здібності; проведення індивідуальних співбесід з батьками щодо розвитку їх дитини. Особливої уваги буде надано формуванню компетентностей освітнього напряму «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної).