На посадах педагогічних працівників працюють особи, фізичний і психічний стан яких дає змогу здійснювати педагогічну діяльність та які мають освітню кваліфікацію, що відповідає встановленим законодавством кваліфікаційним вимогам до відповідних посад педагогічних працівників .
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється у визначені строки не рідше одного разу на 5 років.
Атестація кожного педагогічного працівника здійснюється у визначені законодавством строки, відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
Наявність вакантних посад - вихователь, помічник вихователя.
Правила поведінки здобувача освіти в закладах дошкільної освіти (ЗДО)
Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО базуються на законах України, наказах Міністерства освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування, Статуті закладу.
Здобувачі освіти в ЗДО, вихованці, повинні дотримуватись таких правил:
-Приходити вчасно в дитячий садок.
-Вітатися з усіма працівниками ЗДО.
-У всьому слухатися вихователя.
- Бути доброзичливим у взаєминах з однолітками;
- Прагнути уникати конфліктів, налагоджувати стосунки, прагнути порозуміння; обходитися без докорів, образ; прагнути дотримуватись правил, не нав’язуючи власної думки;
- Хлопчикам поважати дівчаток, діяти чесно, відверто. Бути делікатним, тактовним, поступливим, ввічливим у ставленні до дівчаток, не соромитися запрошувати дівчаток до гри, запропонувати їм стілець, у потрібний момент надавати допомогу;
- Дівчаткам проявляти скромність, турботу до оточення, із вдячністю ставитися до допомоги та знаків уваги з боку хлопчиків;
- В іграх зважати на думку товаришів, обстоювати власну думку, дотримуватися правил гри;
- Піклуватися про молодших, допомагати їм, захищати слабших;
- Розмовляти спокійним, лагідним тоном, привітно, з усмішкою, дивлячись людині у вічі; не допускати випадків вживання грубих слів;
- Прощати та не тримати зла на рідних людей, своїх однолітків;
- Ставитися до дітей-сиріт, дітей з особливими потребами та тих, які потрапили в складні життєві обставини, з добротою і милосердям, намагатися їм допомагати;
- Узгоджувати свої інтереси, бажання, дії з іншими, поводитися толерантно, вміти порозумітися та не допускати конфліктів;
- Свідомо ставитися до життя, турбуватися про збереження здоров’я свого, рідних, друзів.
- Якщо щось болить, то обов’язково про це сказати вихователю.
- Берегти іграшки, майно та книги.
- На прогулянці не бруднити одяг.
- В групі голосно не кричати та не бігати.
- Не ходити в вологому одязі.
- Не ображати дітей зі своєї групи.
- Слідкувати за станом свого одягу.
- Мати особисті носові хустинки.
- Дотримуватися вимог безпеки.
- Акуратно вішати одяг в свою шафку.
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ
НА ТРАВЕНЬ 2021- 2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
На виконання Закону України, Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), програм "Дитина в дошкільні роки", "Дитина", програми закладу дошкільної освіти та річного плану, з метою підвищення якості навчання та отримання даних про рівень розвитку дитини, виявлення знань, умінь, навичок вихованців тричі на рік проводиться моніторінгове дослідження за наступними освітніми напрямами:
- «Особистість дитини»;
- «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;
- «Дитина в природному довкіллі»;
- «Гра дитини»;
- «Дитина в соціумі»;
- «Мовлення дитини»;
- «Дитина в світі мистецтва».
Для проведення моніторингу педагоги ЗДО використовують методичний посібник «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти». Результати моніторингового обстеження кожної дитини фіксуються у відповідній таблиці. Моніторингове дослідження проводиться на основі наступних принципів: комплексний підхід, цілісний, системний аналіз. Перевірка знань дітей здійснюється у відповідності з вимогами: спокійна, сприятлива обстановка, у вільний час, з підгрупами дітей (3-4 особи) або окремо з кожною дитиною, ретельно продумана організація роботи на цей період, питання до дітей, дидактичний матеріал, спілкування з дітьми організовується так, що кожна дитина має можливість показати свої знання.
Моніторинг проводиться в три етапи:
І етап - початок навчального року (вересень)
ІІ етап - середина навчального року (січень)
ІІІ етап - кінець навчального року (травень)
Під час комплексного оцінювання педагоги враховують три основні принципи: створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також фахівці дотримуються певного алгоритму:
- Використання діагностичного інструментарію;
- Використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини;
- За результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).
В дошкільному навчальному закладі "Грибочок" у період з 01.09.2020 р. по 14.09.2020 р.всі педагогічні працівники, залучені до освітнього процесу, проводили вхідний моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на початок 2020 - 2021 навчального року.
Результати проведення моніторингового дослідження (вересень 2019 року):
- освітній напрям «Особистість дитини»: розділ «фізичний розвиток»: 58 % ;
«ОБЖД»: 53 % ;
- освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»: 52 % ;
- освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»: 52 % ;
- освітній напрям «Гра дитини»: 61 % ;
- освітній напрям «Дитина в соціумі»: 54 % ;
- освітній напрям«Мовлення дитини»: 48 % ;
- освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»: 56 % .
Рекомендовано: створення умов для розкриття вмінь вихованців, максимальна реалізація навичок дітей з урахуванням особливостей темпераменту. Вихователі груп отримали психологічні поради щодо особливостей спілкування з вихованцями, зацікавлення їх різними видами діяльності, вміння визначати здібності; проведення індивідуальних співбесід з батьками щодо розвитку їх дитини. Особливої уваги буде надано формуванню компетентностей освітнього напряму «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної).